Népszerű bejegyzések

2012. augusztus 6., hétfő

Újkrumplisaláta friss bazsalikommal és aszalt paradicsommal

Ez a saláta igazán remekül passzol mindenféle grillezett, vagy sült húshoz. Én mikor először készítettem el, rántott cukkinit sütöttem hozzá, és azzal is nagyon finom volt. Most egy kicsit csaltam és előre bepácolt, bolti fokhagymás- mustáros tarját sütöttem hozzá.





Hozzávalók:

50 dkg újkrumpli ( lehetőség szerint apróbb )
2 ek.tejföl, 2ek.tejszín
1 ek. olivaolaj
4 ek. majonéz
1 csipetnyi cukor
8 db aszalt paradicsom, kisebb darabokra vágva ( Nem a száraz, hanem ami olívaolajban van eltéve!)
néhány levél friss bazsalikom összevágva
1 kis csokor petrezselyem felaprítva
2 szál újhagyma felkarikázva

Miután megpucoltam a burgonyát, megmosom, felkockázom és megfőzöm. Nagyon figyelek, hogy ne főjön szét. Ha megfőtt, hagyom kihűlni.

Közben elkészítem az öntetet. Egy tálban összekeverem az összeaprított zöld fűszereket, a karikára vágott újhagymát,csipetnyi cukrot, tejfölt, tejszínt,olívaolajat és a majonézt.
Végül az egészet összekeverem, óvatosan hogy ne törjön össze a krumpli. Finomabb lesz, ha egy nappal előbb készítjük, és hűtőben hagyjuk összeérni az ízeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése