Népszerű bejegyzések

2012. augusztus 21., kedd

Lilahagymával pirított újburgonya pikáns fűszeres vajban

Ma nagyon finom pácolt csirkemellet sütöttem. Nagy gondban voltam a körettel, mert nem volt itthon más csak krumpli. Szerettem volna egy kicsit feldobni ezt a népszerű köretet, és úgy tűnik hogy sikerült is. Volt még mellé finom kovászos uborka is, így az összhatás nagyon jó volt. Megint sikerült egy jót ennünk:-))
Hozzávalók:

50-60 dkg újkrumpli
4 közepes fej lilahagyma
10-12 levél friss rozmaring
5dkg vaj
Valamilyen finom grill fűszer ( Én cajun fűszert használtam, mert a husit is ebbe pácoltam.)

Az elkészítése nem túl bonyolult. Megpucoljuk, kockára vágjuk és megmossuk a krumplit. Sós vízben megfőzzük, vigyázzunk hogy ne főjön szét. Egy wokban vagy nagyobb serpenyőben megolvasztjuk a vajat és rádobáljuk a gerezdekre vágott hagymát. Egy kicsit pirítjuk, rászórjuk a rozmaringot és a fűszert  kettőt kavarunk rajta, és hozzá rakjuk a főtt krumplit is. Az egészet jól átpirítjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése